svētdiena, 2012. gada 17. jūnijs

Mana smaržu pasaule

Lai arī aiz loga ir vasara un Dabas māte ir sagādājusi neskaitāmas lieliskas smaržas, kas virmo gaisā, man vienmēr aktuālas ir arī smaržas, kas virmo ap manu parfimērijas plauktiņu. Ilgu laiku dzīvoju pēc principa - jo vairāk, jo labāk. Kādus divus gadus atpakaļ manā īpašumā  bija apmēram 15 smaržu pudelītes, kas pieskaņotas dažādiem noskaņojumiem un apģērbiem. Un salīdzinoši nesen es sapratu, ka svarīgs ir nevis smaržu daudzums un dažādība, bet gan tas, lai katrs aromāts piestāvētu personībai un dzīvesstilam. Kopš esmu atradusi smaržas, kuras varu saukt par Savām, parfimērijas plauktiņš aizvien turpina sarauties. Pastāstīšu, kas šajā dzīves posmā ir vistuvākais manai sirdij un degunam :)
Pašas, pašas mīļākās, skaistākās un apburbuļojošākās ir Prada - Candy. Tās ir Manas smaržas, ar kurām es mēdzu iesmaržoties pat vienkārši burzoties pa māju. Mēs gan nesapratāmies uzreiz -  no pirmās tikšanās reizes, jo sākumā man šis aromāts likās šķebinošs un uzmācīgs. Bet tad bija klikšķis un es sapratu - ir! Man tās vajag. Kopš tā brīža šī jau ir otrā un noteikti ne pēdējā pudelīte.
Chanel - Coco Mademoiselle ir īpašas ar to, ka tās iegādājos brīdī, kad nolēmu kļūt pieaugusi. Smieklīgi jau izklausās, bet tā tiešā bija. Sāku spert pirmos, lielos soļus savas dzīves virzienā un man ļoti kārojās kaut ko nopietnu un klasisku. Tagad gan tās vairs nav ikdienas smaržas, lietoju tikai, kad pošos uz saviesīgiem pasākumiem.
Britney Spears - Fantasy pie manis nonāca kādas draudzenes dēļ. Vienmēr sajūsminājos par to, cik garšīgi viņa smaržo un gribēju smaržot tāpat. Man nepatīk atdarināt kādu cilvēku, tāpēc ilgu laiku cietos un tikai sajūsminājos. Bet notika tā, ka no draudzenes smaržu plauktiņa Fantāzja pazuda un man tā bija zaļā gaisma šo smaržu iegādei. Dienās, kad gribu būt jauka konfekte, izvēlos šo aromātu.
Lanvin - Eclat D' Arpege ir mīļa dāvana. No tēta. Aromāts nav īsti manā gaumē, bet šīs smaržas ir vairāk sentimentāla vērtība, tāpēc dienās, kad ir drūms noskaņojus, smaržojos ar šīm. Sajūtu dēļ.
Ralph Lauren - Ralph pie mainis nonāca tad, kad dikti gribējās jaunas smaržas, bet nevarēju īsti izlemt kādas. Šis man ir Īrijas aromāts, tāpat kā dziļāk stāvošās Escada - Magnetism. Tā es smaržoju, kad dzīvoju Īrijā un arī šie aromāti ir sentimentāla vērtība.
Dior - Miss Dior Cherie L'eau manā īpašumā ir jau sen un man pat liekas, ka savu smaržu mūžu tās jau ir izdzīvojušas. Glīta pudelīte, tāpēc ārā nemetu. Kādreiz bija ļoti svaigs un vasarīgs aromāts, tagad tur varētu būt vien spirta smārds.
Fonā vēl ir redzamas Escada - Rockin Rio. Tās ir atmiņas no vidusskolas ceļojuma uz Vāciju. Šī gan nav tā pati Vācijā iegādātā pudelīte :D Bet aromāts man vienmēr atgādinās naksnīgos klejojumus pa Berlīni. 
Un kādas sajūtas dzīvo Tavā parfimērijas plauktiņā?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru