otrdiena, 2012. gada 5. jūnijs

Pirmais mēģinājums

Neko vairāk kā iztrūkušu pogu pie apģērba, neesmu šuvusi kopš mājturības stundām 9. klasē. Šis priekšmets man nepatika, nepadevās (man rokas aug ne no tās vietas, no kuras tām vajadzētu augt) un es biju pārliecināta, ka iemaņas, ko šajā priekšmetā māca, man dzīvē nebūs vajadzīgas. Nezinu, cik daudz noder apgūtās prasmes, bet vakar es nolēmu modināt sevī guļošo rokdarbnieci :)
Viss sākās ar to, ka sestdien tiku pie skaistiem svārkiem. Tikai, godīgi sakot, manā garderobē nav īsi piemērotu augšiņu, ko pie jaunās štātes pievilkt. Līdz ar apģērba gabala iekāršanu skapī manā galvā bija doma - jānopērk piemērotu topu. Biju pat izdomājusi, kādu gribu, jo līdzīgu pirms kāda laika jau biju pirkusi (bet tas ir pie citiem svārkiem :D ). Aizeju uz Zaru pēc sava topa, bet tur....nav. Tādu vairāk nav. Izstaigāju veikalu, bet neatradu neko, kas būtu piemērots. Un tad manā galvā dzima doma - ja nav kārotā baltā topa ar melno bantīti, tad es varu nopirkt topu bez bantītes un dekoru piemeistarot klāt pati. Domāts, darīts - iegādājos vienkāršu kokvilnas krekliņu un taisnā ceļā devos uz audumu veikalu. No tā iznācu ar divām lentām un Swarovski dekoriņu.
Ko es uzmeistaroju?
 Pēc apmēram pusstundas knibināšanās man iznāca divas šādas bantes. Pie apģērba piespraužamas kā brošas. Ja kārtīgi papēta, mazliet neveikli jau šie darinājumi izskatās (jāatzīst, ka šīs bantes ir ļoti tālu no tā, ko es biju iedomājusies :D ), bet kopumā neizskatās slikti. Katrai bantei izmantoju 1 m lentas - tik daudz, lai būtu rezervīte gadījumam, ja kaut ko sabojāju - adatu un pieskaņotu diegu. Sārtajai bantei tika tas gods būt izrotātai ar kristāliņu. Patiesībā, zilā bante bija iecerēta kā izmēģinājums, bet izrādās, ka tā ļoti labi piestāv citiem svārkiem.
Kā tas izskatās?
 Lūk, tie ir mani svārki, parastais topiņš un jaunie dekori. Sievišķīgi un koķeti :) Un izmaksāja tikai 1,90 ls.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru