trešdiena, 2012. gada 26. septembris

Rudens kā rudens

Sveicieni pēc ilgas neredzēšanās! :)
Sanācis man kādu laiku paklusēt, jo rudens vienmēr nozīmē pārmaiņas, bet tā kā neesmu pārmaiņu cilvēks - tādā laikā gribās paklusēt un noslēpties. Šodien sapratu, ka slēpties pietiek un jāpieņem visu, ko dzīve dod!
Ko dzīve dod šobrīd? Sēžu pie milzīga čemodāna un kravāju mantas. Šodien, plkst. 19.30. man oficiāli sākās atvaļinājums un es no rudens skumjām mukšu uz Angliju. London, here I come! :) :)
Plānos ir palūkoties, kādi zvēriņi mitinās Londonas Zoo, uz mirkli sajusties karaliski, apmeklējot Winsdor castle, kārtīgi izķemmēt Oxfordstreet veikalus, doties naksnīgā pastaigā pa Piccadilly Circus un izbaudīt modernās Londonas sajūtas, St. James parkā cienāt vāveres ar riekstiem, iznomāt velosipēdu un izbraukāt pilsētas centru un Hydeparku, ķert asas izjūtas Thorpe park trakajās atrakcijās un vēl, un vēl un vēl.... Atgriezīšos un noteikti padalīšos ar iespaidiem un bildēm. Londona ir viena no manām mīļakajām vietām šajā pasaulē!
Kādi vēl ir plāni šim rudenim? Pagaidām šo un to paturēšu noslēpumā, bet varu jau atklāt, ka esmu pieteikusies jauniem kulinārijas semināriem, tāpēc noteikti varēšu dalīties ar dažādām interesantām receptēm aukstajiem rudens vakariem.
Ceru, ka mazliet esmu ieintriģējusi - esmu atpakaļ pilna iedvesmas un entuziasma! Uz tikšanos pēc nedēļas :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru