pirmdiena, 2012. gada 22. oktobris

Tom Kha zupa manā gaumē

Hei, hei!

Solīju, ka pastāstīšu par saviem Londonas guvumiem, bet dažādu apstākļu dēļ tie ir vēl ceļā. Lai nebūtu blogā kapa klusums, padalīšos ar savas mīļākās zupas recepti :)
Man nepatīk sarežģīti ēdieni, tāpēc arī šī recepte ir vienkāršota un pieskaņota manu garšas kārpiņu gaumei. Internetā ir daudz dažādas Tom Kha zupas receptes, kamēr nonācu pie tās, kas garšo man, vismaz 4 reizes zupu ēdot, raucu degunu un domāju - nav vērts! Mana recepte ir cilvēkiem, kas nav asu ēdienu cienītāji.
Nepieciešams:
  • 1 bundžiņa kokosriekstu piena
  • 1 paciņa Santa Maria Tom Kha garšvielas
  • ingvera pulveris (var arī svaigu ingveru)
  • vistas gaļa (man labāk patīk fileja, šoreiz gan izmantoju stilbiņus)
  • šampinjoni
  • garneles
  • tomāti

Uzvāra apmēram 1 l ūdens, var arī mazāk, iemet ūdenī pāris lauru lapas un vistu. Vāra līdz pus-gatavībai. Pa to laiku sagriež šampinjonus. Izvārīto vistu izņem no buljona, attīra no kauliem un liek atpakaļ katlā (ja izmanto fileju, šī daļa izpaliek), izņem arī lauru lapas. Pievieno koksriekstu pienu un kārtīgi samaisa. Gaļas un koksriekstu piena buljonam pieber Tom Kha garšvielu - ja patīk asāki ēdieni, tad visu paciņu, es beru apmēram pusi. Tāpat pievieno naža galu ingvera. Tad kārta šampinjoniem.
Vāra līdz gatavībai. Pašās beigās pievieno garneles un palielos gabalos sagrieztu tomātu. Sagaida, kad uzmet burbuli, un ņem nost no uguns.
Ideāli, ja pirms pasniegšanas zupu var pārkaisīt ar zaļumiem, bet es, protams, tos aizmirsu nopirkt.
Labu apetīti! Ēdu jau trešo porciju :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru