piektdiena, 2013. gada 8. februāris

Jauns gads, jauns sākums

Čau, čau!

Kādu laiku biju pieklususi, nebija iedvesmas un roka necēlās kaut ko rakstīt. Likās, ka jāatmet ar roku šim blogam, bet pēdējās dienās sapratu, ka esmu noilgojusies un gribas dalīties ar kādu jaunumos. Un tas nozīmē, ka jāver vaļā novārtā pamesto blogu un jāsāk rakstīt.

Lai manā atgriešanās sveicienā nebūtu tikai viena, vientulīga rindkopa, izmantošu izdevību ieteikt labu filmu. :) Hičkoks jeb Hitchcock - viena no labākajām pēdējā laikā redzētajām filmām. Nokaunējusies atzīšos, ka Hičkoka daiļrade man ir sveša, zināju viņu tik vien kā kino leģendu, bet stāsts aizrāva mani no pirmajām minūtēm. Lai arī filmas pamatā ir stāsts par to, kā tika filmēta slavenā Psycho (jā, jā, es tagad zinu, ka tā ir slavena un šobrīd to skatos), galvenais filmā ir lieliskais režisora un viņa sievas Almas attiecību atainojums. Bez lieka cukura un izskaistināšanas, ar visām grūtībām, šaubām, aizvainojumiem un galu galā - mīlestību un rūpēm. Noskatījos filmu un nodomāju: ceru, ka es arī vecumdienās būšu tik forša sieviete savam vīrietim :) Tiešām iesaku!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru