svētdiena, 2012. gada 26. augusts

Essence

Jau kādu laiciņu gribu padalīties ar savu atklājumu skaistumkopšanā - Essence kosmētiku.
Atzīšos, ka esmu viena no tām snobiskajām meitenēm, kas par Drogās nopērkamo kosmētiku ilgus gadus rauca degunu. Pārsvarā visa kosmētika man ceļoja no dāžadiem Tax free veikaliem lidostās vai tepat no mūsu Douglas. Es tiešām neatceros, kas mani mudināja apstāties Drogās pie kosmētikas plauktiem, bet tajā brīdī mēs pirmo reizi satikāmies - es un Essence stends. Uzmanību piesaistīja gaumīgie kosmētikas iepakojumi un ķobīši, spilgtās krāsas un zemās cenas. Jā, zemās cenas bija arī tas, kas lika apšaubīt produkcijas kvalitāti. Izvēlējos sev lūpu krāsu, konsīleru paleti un make-up bāzi. Par visiem šiem produktiem samaksāju ap 5 ls. Teikšu godīgi - mani pārsteidza kvalitāte. Par tik demokrātiskām cenām nopirktiem produktiem pat piesieties īsti nav pie kā. :) Nepagāja ne cik ilgs laiks, kad es apaugu ar visdažādākajiem Essence kosmētikas niekiem.

Bāze, lūpu krāsa un konsīleru palete kalpo lieliski. Noteikti pirkšu atkārtoti. Laineris nav slikts, bet vajag laiciņu un treniņu, lai piešautos pie krāsošanās ar tik biezu otiņu. Acu zīmuli es vēl apgūstu - man nekad nav bijis acu zīmulis un es īsti nemāku to lietot. No caurspīdīgā, matējošā pūdera es vēlējos mazliet vairāk. Vaigu sārtums ir ļoti feins, man patīk tā gaumīgais spīdums. Vilties man lika nagu lakas un hailaiteris. Nagu laka no maniem nagiem sāka lobīties pēc nepilnas diennakts kopš uzklāšanas, bet hailaiteris jeb izgaismotājs cerētā perlamutrīgā spīduma vietā izrādījās vienkārši zīmulītis ar pamatīgu šimmeri jeb daudz smalkiem fliterīšiem. Uzkrāsoju un uzreiz steidzu tīrīt nost, jo tāda es staigāt nevaru - skolas diskotēkas laiki ir pagājuši.
Vai esi mēģinājusi Essence kosmētiku? Kādi ir Tavi mīļākie produkti?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru