svētdiena, 2012. gada 15. aprīlis

Mazā sieviešu paradīze

Pilnīgi un noteikti esmu no tām sievietēm, kurām vārds iepirkšanās izraisa patīkamas trīsas un platu smaidu. Nezinu, vai vispār ir iespējama situācija, kad drēbju, apavu un aksesuāru man būs pietiekami un es nesapņošu par to skaisto jaciņu, kuru aizvakar redzēju vai tām kurpēm, kuras lieliski piestāvētu naksnīgai pastaigai pa Vecrīgu. :) Taču ar nožēlu jāatzīst, ka manu sapņu lidojumu bieži aptur mana bankas konta saturs - tas diemžēl nepalielinās proporcionāli manai vēlmei pēc kādas jaunas štātes. Nav noslēpums, ka drēbes un apavi lielākoties maksā vairāk, nekā ir vērti. Un tas apstāklis aizvien biežāk liek jautāt, vai man to vajag? 
Vārdu savienojumu Andele Mandele pirmo reizi izlasīju kādus 3 gadus atpakaļ. Vienai man draugos  esošai dāmai bija ienākusi prātā ideja vienuviet sapulcēt dāmas, kuru garderobē ir lietas, kas diez vai kādreiz vēl tiks uzvlktas (un tagad droši varam atzīties, ka mums katrai skapī ir kāds apģērba  gabals, kas nopircies, jo ir ļoti skaists, bet rezultātā īsti neder vai nepiestāv :) ). Toreiz ar skepsi skatījos uz šādu pasākumu, jo, neliegšos, ilgu laiku biju lietoto apģērbu pretiniece. Kad ieraudzīju fotoreportāžu no pirmās Andeles, ar skaudību skatījos uz dāmām, kas par mazām naudiņām tikušas pie kičīgām lietām. Tad bija tas klikšķis - es arī tā gribu. Kopš tā laika, iespēju robežās cenšos apmeklēt katru Andeli. Neliegšos, ka ir bijušas reizes, kad no turienes aizeju tukšām rokām, tāpat ir gadījies sapirkties pilnus maisus, bet mājās konstatēt, ka nopirktās lietas īsti neder. Neskatoties uz to, katra Andele ir īpašs piedzīvojums, kad tiek dota iespēja iedarbināt savus pērļu mednieces instinktus un nesteidzīgi izskatīt plašo piedāvājumu. Es gan melotu, ja teiktu, ka visas pārdošanā esošās lietas ir pārdošanas vai savas cenas vērtas, bet tas tikai vairāk uzkurina vēlmi atrast kaut ko tiešām īpašu.
Vakar, pēc ilga pārtraukuma - šķiet kādas trīs Andeles biju izlaidusi - kopā ar draudzeni devos uz šo mazo paradīzi dārgumu meklējumos. Biju tikai dažas minūtes pēc atvēršanas, bet cilvēku jau bija tik daudz, ka apgriezties nebija kur. Taču tas absolūti netraucēja un es droši varu teikt, ka šī ir veiksmīgākā no visām apmeklētajām Andelēm. Visas nopirktās lietas ļoti patīk, der un piestāv.




Atgriežoties mājās, manā iepirkumu maisiņā bija ballīškleita par 4 ls, plāna jaciņa-žaketīte par 2,50 ls, dabīgā zīda leopardraksta lakatiņš par 2 ls, sukumpulkstenis par 4 ls, grezni auskari par 2 ls un zaķis ar raksturiņu par 2,50 ls. Budžetā roba nav, bet skapī papildinājums un milzīgs prieks pašai.
Tiekamies nākošajā Andelē Mandelē - mazajā sieviešu paradīzē!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru