ceturtdiena, 2012. gada 12. aprīlis

Sākums

Atceros, pirms kādiem diviem gadiem draudzenei sūdzējos, ka man ir daudz visādu domu, bet nav īsti kur tās izteikt, jo darbu žurnālistikā esmu sen pametusi un atgriezties neplānoju. Toreiz viņa man teica - raksti blogu! Pasmīnēju par šo ideju, jo likās - ko ta' es, es jau neko. Un vispār, kurš lasīs manus garadarbus?
Nu ir pienācis brīdis, kad skaistumkopšanas blogu iedvesmota nolēmu paklausīt draudzenes padomam. Nē, nerakstīšu par skaistumkopšanu - šajā jomā neesmu ne zinātāja, ne eksperimentētāja. Rakstīšu par visu, kas manu ikdienu padara krāšņāku. Ceru, ka kādam varbūt noderēs manas mazās piezīmes un vēl kāda ikdiena kļūs mazliet košāka.

Jāsāk noteikti ar kaut ko pozitīvu, tāpēc šoreiz vienkārši padalīšos ar kādu bildi, kuru esmu ielīmējusi arī savā plānotājā.
Mazi nieciņi, kas uz brīdi spēj pacelt spārnos. Vismaz mani.
Lai arī Tev ir jauka diena! Neaizmirsti pasmaidīt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru