svētdiena, 2012. gada 27. maijs

Vasaras svētki

Šoreiz būšu pavisam vienkārša un nedalīšos ne ar kādām eksistenciālām pārdomām :) Gribu tikai pastāstīt to, cik man ir labi!
Jāatzīst, ka neesmu ģimenes pasēdēšanu fans un parasti tādus pasākumus uzskatu par diezgan garlaicīgiem. Tāpēc, saņemot mammas uzaicinājumu uz Vasaras svētku grilla ballīti, neizjutu lielu sajūsmu. Un tagad es droši varu teikt, ka  kārtējo reizi nenovērtēju to, kas man ir dots. Pareizāk sakot, balstījos uz savu iepriekšējo pieredzi, kad to nespēju novērtēt un automātiski norakstīju visu pasākumu. Bet kļūdījos! Laikam atklāsme par dzīves svinēšanu man uz daudzām lietām lika paskatīties savādāk, jo šodien man likās, ka es pirmo reizi esmu kopā ar savējiem - tik viegli, forši un patīkami!
Pirmo reizi šogad izvilku zvilni un ļāvos laiskoties dārzā. Saulīte šodien neskopojās ar saviem stariem.
Mamma bija parūpējusies par to, lai galds būtu pilns ar gardumiem katrai gaumei. Starp citu, šodien es pirmo reizi mūžā ēdu olīvi, kas man likās garšīga :) Tagad zinu, ka no olīvēm ar mandeli pildījumā nekad neatteikšos.
Neiztika arī bez laimīšu meklēšanas. Savējo neatradu, tāpēc vāzē man šobrīd stāv smaržīgs ceriņa zars, tajā noteikti slēpjas mana laimīte, kuru es atradīšu, kad atgūšos no vieglā vīna reibuma.
Vasara sagaidīta godam! Cerams, ka arī uz to attiecas ticējums - kā sagaidīsi, tā pavadīsi :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru